2015. november 28., szombat

Hello COS!



Az Andrássy út 33. szám alatt, egy letisztult, hangulatos üzlethelyiségben megnyitott Budapest első COS boltja a héten. Egész eddig csak az interneten ámuldoztam a lenyűgöző kampányaikon és a minimalista ruhákat is csak fotókon láttam, ezért szuper hír, hogy végre helyben is kaphatóak a kollekcióik.
Az esztétika és a látásmód, amit képviselnek nagyon közel áll hozzám, bár a modern, egyszerű szabású ruhák kevésbé az én stílusomat tükrözik. Azonban még én is találtam olyan darabokat, amelyeket alig bírtam otthagyni - gyönyörű kötött pulcsik, pihe-puha és különleges anyagokból varrt felsők sorakoznak a polcokon. A kiegészítők különösen mesések - egyszerű, finom ékszerek és csillogós zoknik csalogatnak a kassza felé... 
Pár fotó kedvcsinálónak - sneak peek a tavasz-nyári kollekcióból, pár kép az üzletről, és a rideg, fantasztikus téli kampány, amelyet Izlandon készítettek.


fotók - én, fotók az üzletről - Barbay Csaba

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

The Amazing - Circles



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...