2014. június 27., péntek

Szépségtippek.





Mi, lányok, naponta sokszor, sok helyről kapjuk a jó tanácsokat: hogyan legyünk szebbek, vonzóbbak, boldogabbak, tökéletesebbek - csodanők.

A női magazinok hasábjai között, a filmekben, és igen, a különböző blogokon is általában ugyanazokat a semmitmondó javaslatokat találjuk. „Légy fitt, gyönyörű és szexi” de fogadd el önmagad, hiszen csak a belső értékek számítanak. Őszintén? Én másra vágyom. Bár lehet, hogy nekem sem ártana megszereznem a fénylő haj 5 titkát, vagy megtudnom, hogyan lehet feszesebb a bőröm pár nap alatt… De én többet szeretnék.

Többet, mint szexinek, vagy egy vágy-tárgynak lenni.

Olyan nő szeretnék lenni, akit tisztelnek, aki inspirál és segít másokat, aki egyenes, és igazán fontos célokért küzd. Biztos vagyok benne, hogy Ti is.



A múltkor találtam egy kis irományt a pinteresten, ami nagyon megtetszett, és már akkor szerettem volna veletek megosztani, azonban elég szegényes volt, így arra jutottam, hogy jobb lenne, ha átdolgoznám és kiegészíteném egy kicsit, amit meg is tettem:


Szépségtippeket fogtok látni, de nem a megszokott formátumban. Egy eléggé elhanyagolt könyvet hívtam segítségül - fellapoztam a Bibliát, amelyben biztosan nem e téma után kutatnánk… pedig miért ne tehetnénk? Eddig bármilyen helyzetben is vettem a kezembe, mindig jó válaszokat adott, miért ne olvashatnánk hát benne bölcs tanácsokat a szépség témakörében is?

Mint tudjuk, a „szépség úgyis belülről fakad”, szóval itt van pár kedves gyakorlati ötlet, hogy hogyan tudjuk ezt a belső ragyogást felturbózni.



Az illusztrációkat én készítettem.




Mindig nézzünk a láthatatlanra! Éljünk hitben.





Kedvesen szóljunk másokhoz, kedves beszédeket - hogy szívesen hallgassanak minket!




Bármi történjék, próbáljuk megőrizni a jókedvünket, így a vidámság el fog jutni a szívünkig is - a vonásainkat pedig kisimítja.




Nyújtsuk ki a karunk a szükségben lévők felé!




Amerre csak járunk, vigyünk örömhíreket!




Erőt, ékességet, bátorságot és vidámságot - bárhová is megyünk, mi leszünk a legcsinosabbak!


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


15 megjegyzés:

  1. nagggyon tetszik a bejegyzésed!!!
    örülök, hogy végre olyan tanácsokat olvashatok, amik a valódi erényes és értékes nővé "válás" titkait árulja el....amik megállják a helyüket az élet minden területén....
    köszönöm!
    az illusztrációk pedig gyönyörűek, a bejegyzéshez illenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek nagyon jók és milyen igazak! Sajnos a mai világban sokszor elfejtjük, hogy a szépség belülről fakadó, nem pedig sminktermékeknek köszönhető!

    annuska - inspirationstealer.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Drága Larinne, avagy Rebeka!
    Itt az ideje, hogy írjak neked egy szép kis véleményt, mert már jó ideje nyomon követem a bejegyzéseidet, és az, amit most mutattál nekünk, az... egyszerűen fantasztikus!! Nem tudom máshogy kifejezni, ez annyira igei és annyira szép, és én annyira köszönöm! Valóban rengeteg olyan dolog köszön vissza ránk, lányokra nap mint nap, ami nem akar mást, csak azt, hogy feladjuk az erkölcseinket és a tisztaságunkat azért, hogy tetsszünk másoknak. Sokan szeretnének kényszeríteni arra, hogy viselkedjünk úgy, akár egy darab hús, amit a divatdiktátorok úgy fűszerezhetnek és készíthetnek el, ahogy csak akarnak. Sajnos sok divattervező erre megy rá: minél kisebb ruha, minél többet mutat, annál jobb... Pedig ez egyáltalán nem igaz. Te minden bejegyzéseddel bebizonyítod nekem, hogy igenis lehet valaki szép, jól öltözött és menő úgy is, hogy nem teszi ki a kirakatba azt, ami nem való oda. A ruhák, termékek, képek, amiket megosztasz a bejegyzéseidben, mind-mind azon az erkölcsön belül vannak, ami tényleg simán elfogadható, ráadásul komolyan aranyosak, divatosak, szóval megállják a helyüket ebben a rohanó, változó, és túlzottan külsőségeken alapuló világban.
    Büszke vagyok arra, hogy abban a gimiben tanulok, amiben te is tanultál, és hogy most bent vagy a MOME-n, annyira ügyes vagy! Sokkal több olyan lányra lenne szükség a divatszakmában, mint amilyen te vagy! Áldjon meg az Úr nagyon, nagyon gazdagon sok-sok ötlettel, fantáziával, kézügyességgel, ésszel, és mindennel, amire csak szükséged van ahhoz, hogy egyszer te diktáld a divatot, és a te neved ragyogjon neon fényekben Párizs legszebb utcáin!

    Ölellek,
    Dorine Osteen <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorine!
      Nagyon szépen köszönöm a leveled, és a jókívánságokat, nagyonnagyon édes vagy <3 Kívánom, hogy te is elérd minden álmodat és sikeres legyél mindenben, amihez csak hozzáfogsz! :)
      With Love,
      Rebeka

      Törlés
  4. Sajnos vagy nem sajnos elég ritka ilyen mondanivalóval (és igazsággal) bíró értelmes blogbejegyzést olvasni manapság!

    Köszönjük!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönjük!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm az építés! Isten igéje mindenre elégséges. Legyünk hát ilyen szépek :) (Viktória)

    VálaszTörlés
  7. rég olvastam ilyen nagyszerű bejegyzést a témával kapcsolatban, gratulálok, szuper az egész és gyönyörűek a rajzok is, az egyiket már be is állítottam háttérképként:)*.* csak így tovább!;)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Rebeka,
    Nagyon tetszik, amit, ahogy megírtál. Szeretem, amikor valami nemcsak bájos, hanem üzenete is van. Nem tettél hozzá, sem el nem vettél belőle, de mégis tettél hozzá: színeket és formákat, amitől üde és kiáltó lett. Gratulálok:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...