2015. augusztus 14., péntek

Flora & Fauna.



Ezeket a mintákat egy éve terveztem az egyetemen egy kisebb feladatunkra, amit nagyon élveztem. Olyan növényi és állati motívumokkal teleszórt mintát kellett készítenünk, amelyben valamilyen formában megjelenik a geometria is. Én a búzatáblák és a mezők élővilágát választottam, vadvirágokat és rovarokat rajzoltam és egyszerűsítettem le, majd ezeket rendeztem különféle kompozíciókba.
Most szeretném megmutatni Nektek a kedvenceimet! :)

Illustration and pattern design created by me.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Kérlek ne használd ezeket a képeket az engedélyem nélkül./ Please do not use these images without my written permission.

Wild Nothing - Counting Days

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. én is.... :D remélem lesz folytatása még ;)
      köszönöm!

      Törlés
  2. Vihíí de aranyos minták! ;) egy nyári ruhán vagy lenge ujjatlan ingen simán el tudnám képzelni őket!

    VálaszTörlés
  3. Isten adta tehetség Vagy!
    Köszönöm a feltöltést!
    Gratulálok a munkádhoz!

    VálaszTörlés
  4. Na jó, azt hiszem, végem van! Szörnyen tehetséges vagy!
    xx, Flóra
    http://lapapillonnoire.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...