2015. július 15., szerda

Színező.



Az utóbbi években a felnőttek körében is népszerűek lettek a kifestőkönyvek - amelyekkel eddig találkoztam, mind aprólékos virágmintákat, egymásba gabalyodó indákat és hasonló motívumokat rejtett. Ezért amikor meghallottam, hogy Vetlényi Zsolt is készített egyet a Heti Betevő ételosztó csapata számára, rögtön tudtam, hogy különlegesebb, és számomra minden bizonnyal kedvesebb, színes-ceruza-csalogatóbb oldalakat tartalmaz majd. Emlékszem, kislányként (és most is) nagy hatással voltak rám a művei, volt egy mappám, amelyet az egyik festménye díszített (persze addig hordtam, amíg szinte darabjaira nem hullott... de még most is az emlékeim kincsei között őrzöm). Jellemző az alkotásaira, hogy a legszebb harmóniákat teremti meg, meleg, puha színeket használ. Tétova vonalai a legizgalmasabb arcokat fonják körül - kifestőkönyvének oldalait nézegetve pedig legszívesebben azonnal ceruzát ragadnék, hogy én is részese lehessek a körvonalak életre-keltésében... Amit Ti is megtehettek, ha épp a Bánkitó fesztiválon jártok ezen a héten - itt találjátok a Heti Betevő felnőttmegőrzős-társasozós-színezős eseményét, amellyel a szervezetet támogathatjátok. Ha viszont inkább otthon ülnétek neki a kifestőkönyv kifestéséhez, akkor az erre való igényeteket jelezhetitek Vetlényi Zsolt oldalán. :)
Kis válogatás a színező tartalmából, és (mivel nem tudtam megállni, hogy meg ne osszam őket) egy picike válogatás a festményeiből is.



Ha tetszett a bejegyzés, akkor ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...