2014. augusztus 16., szombat

Herculaneum!



Nagyon szeretem a történelmet, főképp pedig az ókort tartom izgalmasnak, talán azért, mert olyan távolinak tűnik az egész, mintha csak meséket olvasnék. Éppen ezért is volt számomra olyan hatalmas élmény, amikor pár évvel ezelőtt meglátogattam Pompejit, idén pedig Herculaneumot. Hirtelen megelevenedett és valósággá vált minden történet. Ha alkalmatok nyílik rá, feltétlen ejtsétek útba valamelyik várost.
Most azokat a fotókat láthatjátok, amelyeket Herculaneumban készítettem. A nevét Herkulesről kapta, aki a legenda szerint a kikötővárost alapította, és 79. augusztusában Pompejivel egyszerre pusztult el a Vezúv kitörése miatt. Több méter tufa borította be az utcákat és a házakat, így 1700 éven keresztül érintetlenül maradt meg a város.
Ha lemaradtatok, itt és itt megtaláljátok az előző bejegyzéseket az olaszországi nyaralásomról.

Some photos I've taken on my trip in Herculaneum.




 A fotókat én készítettem / All photos taken by me.

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Alexander Fairchild - Where Do You Go



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...