2012. április 21., szombat

StreetStyle Szombat.

1. Love this portrait.


Már jó rég nem tartottam streetfashionös szombatot, hát most igyekszem bepótolni, itt is van egy kis adag az utóbbi idők kedvenc fotóiból.


2. A tavaszi trendek magukkal hozták a pasztell-cukorka színeket, és a legújabb kedvencemet, a menta zöldet. Már be is szereztem egy hasonló pulcsit.

3. Menta kardigán, újra, de ezúttal egy lágy esésű, bő, pöttyös nadrággal.


4. Már egy ideje kacsintgatok a hasonló szabású pulcsik felé, de jelentem, már teljesen beléjük habarodtam. Jól lehet velük játszani, én bő szabású felsőkkel, ruhákkal kombinálnám.


5. Csinik. És a fotó is tetszetős.


6. Tetszenek az effajta hímzett, sujtásos, túl díszített, csiricsáré kabátkák és mellénykék- a vintage boltok tele vannak ilyenekkel, de a Retrockban is mindig találkozok egy-egy hasonló darabbal.


7. Vanessa Jackman fotói mindig magukkal ragadnak, főleg a portréi - olyan finoman fejezik ki a fotóalanyok személyiségét.


8. Nagyon tetszik a bő szabású famernadrágja (meg amúgy is csudaelegáns a leány). Mostanság megállíthatatlan a farmer iránti rajongásom - legszívesebben minden nap talpig farmerbe öltöznék.


képek innen/pics via - TheSartorialist, Taylormade, StockholmStreetStyle, VanessaJackman, AllThePrettyBirds, Styleograph, StyleClicker


Windowspeak - Hard Times


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...