2012. február 26., vasárnap

Év ékszere pályázat.



Már említettem, hogy a BKF öltözéktervező szakára járok, ahol az egyik féléves feladat ékszertervezés volt. A kollekcióm három darabját beadtam a 2012-es Év Ékszere pályázatra, és örömmel jelentem :), hogy a zsűri beválasztott a kilenc díjazott közé, így a kollekcióm egy darabja ki lesz állítva a Millenárisban rendezett Lakástrend kiállítás és a Budapest Essential Looks közös programján március 2-4-ig. A lenti fotón látható neonzöld ékszeremet lehet majd megnézni, de ezt az én életemben izgalmasnak ígérkező eseményt leszámítva is csupa érdekes programot kínál a rendezvény - ide kattintva elolvashatjátok a részletes tájékoztatót - bemutatják többek között a Kepp Showroom, Tomcsányi Dóri, Annaeva és a Nubu legújabb tavaszi kollekcióját is, érdemes lesz tehát ellátogatni. 



My new jewelry collection. I got an award at this Year's Hungarian Jewelry competition for the neon green necklace below.


A fehér hátterű fotókat Horváth János készítette (modell - Martinovszky Zsófia), a feketéket pedig én (modell - Vetlényi Alma).


Nils Frahm - More




3 megjegyzés:

  1. Eszméletlen milyen légies, könnyed benyomást keltenek,gyönyörűek. Gratulálok

    VálaszTörlés
  2. dejó! nagyon szépek.
    sajnálom, hogy nem voltam itt Pesten...

    á

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...