2011. június 24., péntek

London College of Fashion.



 A London College of Fashion 2011-es diplomamunkái. 
       Nagyon szeretem nézegetni a végzős hallgatók vizsgamunkáit, egyrészt mert rengeteg ötletet lehet belőlük meríteni, másrészt pedig azért, mert közülük fognak kikerülni a jövő tervezői. Szóval alig vártam, hogy láthassam mit alkottak idén a világ egyik legnevesebb divatiskolájában a LCF-ben, és nem is kellett csalódnom, nagyon sok különleges, ötletes kreációt készítettek a végzősök.
        Főleg azért tetszenek, mert nagyon bátran kísérleteznek, frissek, és merészek. A legtöbb mini kollekciót az erőteljes színhasználat és különböző felületű anyagok keverése és rétegelése jellemzi, de megtalálhatóak bennük az idei év nagyobb trendjei is, mint például a csíkok, vagy a rojtok használata.
       Ide kattintva végignézhetitek az összes kollekciót, ráadásul nemcsak a kész ruhákról készült fotókat, hanem rengeteg tervet, vázlatot és inspirációs kollázst is láthattok.
Ez pedig egy gyors válogatás a nekem leginkább tetsző ruhacsodákból, a kedvencemről pedig majd a következő alkalommal...
És alig várom a MOME diplomások munkáit is...


Harold Kensington
Angela Brandys
Charlotte Barry
Dylan Ho Lam Leung
Mengy Hu
Lien Bui
Brett de Jager
Kana Tojo
Yingzhi Luo
Yeashin Kim

1 megjegyzés:

  1. jaj ezek csodásak...munkakedvem támad mindig egy-egy ilyen kollekciótól....képzeld a napokban én is előkészítettem az Antwerpeni végzősök munkáit!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...