2011. június 28., kedd

BEG biciklik.



      Ha nem bánjátok ma nem ruhákról, hanem inkább biciklikről fogok írni... Méghozzá a Beg Bicycles nevezetű márka gyönyörű, vintage hatású kerékpárjairól. 
      Ma már olyan nagy divatja lett a vintage ruháknak és tárgyaknak, hogy természetesen a régi típusú biciklik is újra előkerültek, főleg mivel a kerékpározásnak is óriási kultusza lett manapság. 
     Mint a régiségek nagy csodálója, rettentően örülök  az egész vintage mániának, ráadásul már én is nagyon régóta vágyakozom egy igazi, klasszikus formájú, 50-es évekbeli bicikli után. Úgyhogy amikor ráakadtam ezekre a fotókra, hatalmasat dobbant a szívem, pont egy ilyen pasztell színű kis bringáról álmodoztam (most már csak gyűjteni kéne rá...).
      Négyféle kerékpárt forgalmaznak, a lányok a Betty és a Bella, a fiúk pedig a Bertie és a Billy névre keresztelt változatok közül választhatnak. Ráadásul még különböző kiegészítőket is árusítanak, kosárkákat, termoszt, táskákat és pokrócokat piknikekhez...



The company named Beg Bicycles sells these lovely vintage inspired bicycles. I love them!




Néhány biciklis Hollandiából, az 1950-es évekből.




1 megjegyzés:

  1. óóóóóóhh!
    Rebi!
    hát jó kitoltál velem.... ;)
    szerettem volna ilyen régi tipusú bicajt...csak arra gondoltam, hogy erről már lecsúsztam....talán ha egy nénike vagy bácsika alól megvenném....erre....itten...most tudatod velem, hogy régi&új egyben létezik....ez nagy-nagy öröm....csak akkor hervadt le a mosoly az arcomról, mikor megláttam az árát...lehet maradnom kell a nénikés-bácsikás verziónál....mindenesetre csudijó, hogy föltetted! köszi!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...