2015. október 29., csütörtök

#Follow @Them! / 5.

1. @dovehungary - A Dove magyar oldalát már régóta követem, mert különleges, finom esztétikát képvisel az itthoni márkák között. Ezért is olyan izgalmas a számomra, hogy pár hete már én készítem a fotókat a Dove profiljára. Szóval ha szeretnétek látni a képeimet (és nem utolsósorban figyelemmel kísérni a brand legújabb-újdonságait), akkor kövessetek! :)



Hogy kiket érdemes követni instagramon? Most újra megmutatom néhány kedvencemet, akik napról napra inspiráló és szebbnél szebb fotókat osztanak meg, hogy legyen mit nézegetnünk egy hosszú munkanap kávészünetében :) És Ti kiket ajánlanátok?




2. @wishwishwish - Carrie egy Londonban élő, csini bloggerina, a fánkok és a retro divat szerelmese, szóval igazi édesség a profilja! Ahogy a blogja is, amit itt találtok.


3. @garypeppergirl - Nicole Warne szintén blogger hölgy, tökéletesre retusált fotókkal és teljesen valószerűtlen élettel - de mindezt olyan elegánsan, kifinomultan, és gyönyörűségesen teszi, hogy öröm nézni.


4. @whatforbreakfast - Marta Greber oldalán pazar reggeliket, mesés színeket, szép városokat és néha az édes kisbabáját láthatjuk.


5. @annakovecses - Emlékeztek még Kövecses Anna munkáira, amiket bemutattam már itt Nektek? A profilján is előkerül egy-egy naiv alkotása, azonban nekem leginkább a Korfun töltött mindennapjairól, és a családjáról készített fotói tetszenek a legjobban.


Ha szeretted a bejegyzést, kattints át a blog facebook oldalára is!



1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...