2014. december 1., hétfő

Ha Audrey megteheti, akkor én is.

fotók - pinterest, montázs - én


Reggelente néha teljesen ötlettelenül álldogálok a tükör előtt. Meglehetősen hosszú a hajam, amiből sok mindent ki lehetne hozni, de 2 perc alatt általában semmi nem jön össze, úgyhogy marad a fantáziátlanul kiengedett kócos hajtömeg. A múltkor eszembe jutott, hogy tinédzserként szinte mindig copfokat hordtam, amit nagyon szerettem. Gyors volt, egyszerű, elég változatos... és most újra nagy kedvet kaptam hozzá. Főképp, mert van egy kis 60-as évek hangulata is, aminek lehetetlen ellene-állani.
De huszonévesen mennyire helyénvaló kislányos copfokkal mászkálni?
Arra a következtetésre jutottam, hogy ha Alexa Chung megteheti, akkor én is, ha Audrey Hepburn és Brigitte Bardot bevállalta, akkor én még inkább. Ti mit gondoltok?


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Andy Burrows - As Good As Gone

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...