2014. június 6., péntek

Happy With You.



Tegnap egy tüneményes kis brunchra voltam hivatalos - a (mindig!) fantasztikus eseményeket szervező BigBagPR csapata ezúttal a Dove új termékcsaládja számára rendezett egy szuperhangulatos sajtótájékoztatót. Az Andrássy úti Aranymúzeum csendes ázsiai kertjében töltöttük a délelőttöt, a legédesebb sütemények és Anh Tuan hihetetlenül finom vietnámi tekercsei között. Eszterrel és Adriennel nem győztük fotózni a csodás dekorációt és a kert virágait, így most van egy kis nézegetnivaló - a Dove újdonságairól pedig hamarosan, ha leteszteltem őket!

A fotókat én készítettem.


(Ez itt én volnék Hajnal Vicával - akinek amúgy tökéletes az instagram feedje, tessék követni - a BigBagPR account managere)

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Blackbird Blackbird - Happy With You



1 megjegyzés:

  1. tetszik a bejegyzésed....jó végignézni a képeket....
    kíváncsi vagyok mi a tapasztalatod a Dove új termékeivel
    ui.: nagyon szépséges Vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...