2013. április 20., szombat

Toni&Guy Budapest Fashion Week /folyt.

Srej Zsófi / Nanushka 2013 AW.


Ahogy ígértem, egy kissé késve, de itt jön a folytatása a múltkori FashionWeekBudapest bejegyzésnek, amelyben a Je Suis Belle-t méltattam. Most Nanushka, Anh Tuan, Anda és Use lesz a soron. Pár szó, és a kedvenceim minden bemutatóról. / A fotókat én készítettem.


Nanushka 2013 ősz/tél

Nanushka előző két kollekcióját szerettem eddig a legjobban, főleg a 2013-as nyárit (itt már olvashattatok róla, de nemsokára jönnek a lookbook fotók is, annyira odavagyok érte). A kézi szövésű kabátkák, az arany dzsekik és a népmesés motívumok rettentő magasra tették a mércét, nagy várakozással mentem a mostani bemutatóra is. Először nagyon megörültem, mert két csodás, törtfehér kabát vonult végig a kifutón, alatta csíkos ruhával, olyan édesen franciásan. Aztán jöttek a pasztell és paprika piros "csúnya" kötött pulcsik, függönybojtok, bojtos-sapkák, fáradt rózsaszínek, és egy kis 80-as évek hangulat... én pedig csak vártam, vártam, hátha jön még valami nagy dobás. De egyszer csak vége lett a bemutatónak, én pedig egy kissé csalódott lettem. Félreértés ne essék, én igazán szeretem az efféle kötött pulóvereket (nekem is van, és büszkén hordom) és a nosztalgizáló ruhadarabokat is - de ez, így együtt most nem okozott katarzist. Nem éreztem az egész kollekción végigívelő gondolatot, amely pedig nélkülözhetetlen. Azért persze voltak nagyon szép darabok is, például a csillogó nadrágok, a kabátok és cakkos táskák bármelyikét szíves-örömest elfogadnám. Csak az utóbbi kollekciók után valahogy többet vártam.




Anh Tuan 2013 ősz/tél

Anh Tuan egyenlített a tavalyi kínos kis incidens után (amikor a téli kollekció nem lett kész időben, ezért az előző szezon szépséges, de már jól ismert darabjai kacsintottak ránk a kifutóról). A tervező ezúttal is koromfeketében gondolkodott. Ráncolt dzsekik, finom szoknyák, tollakkal és szőrmével díszített darabok és csupacsipke ruhák vonultak fel előttünk. A kollekció indiai inspirációját kevésbé a szabásvonalak, hanem inkább egy egyszerű, könnyed kis arany motívum sejtette, mely megjelent a kabátok és a ruhák hátulján, valamint a mesteri táskákon. A dús díszítésű nyakékek és karkötők, valamint a fekete kendőből csavart turbánok abszolút teljessé tették a bemutató hangulatát. Vastaps!




Anda 2013 ősz/tél

Anda Emília kollekcióját mindenki izgatottan várta, hiszen hazánkban ez volt az első bemutatója nagyobb közönség előtt. Egységes, jól átgondolt kollekciót láthattunk, melyet áthatott a tervező intenzív stílusa. A gothicos hatású, fekete sziluettek japán ihletésű szabásvonalakkal keveredtek, ezáltal minden darabban erőteljesen jelen volt a 90-es évek hangulata. Épp emiatt, több ruha rossz divatemlékeket hívott elő bennem, így az elragadtatásom nem volt teljes. Azonban az áthajtások, hosszú mellények és a nyakpántok, övek mindenképpen modernitást és frissességet vittek a kollekcióba. A rusztikusabb textilek és megoldások (például a ráncolás) jól kiegészítették egymást a könnyed, átlátszó anyagokkal.




Use Unused 2013 ősz/tél

A Use csapatának új kollekciójában különleges színösszeállításokat, digitális printeket láthattunk (melyek a metafizikus festészetre, a kollekció fő inspirációjára utalnak). A hivatalos és szigorú vonalakat bordó lakk felületekkel és retro hatású háromszöges betétekkel oldották.
A fekete-fehér maszkulin kombók, a fényes türkiz együttes, és a tükröződő háromszögekkel teleszórt, utolsó két estélyi ruha tett bennem mélyebb benyomást. A csillogó estélyikben szerintem még sok lehetőség maradt, kár, hogy ennyiben hagyták, mert igazán látványosak voltak.




Sportsman (ft. Linnea Jönsson) - Rally

Mert nem szeretem, ha zene nélkül maradtok :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...