2012. október 15., hétfő

A Nanushka-lány.



Nanushka 2012-es őszi-téli kollekcióját már a tavasszal rendezett bemutatóján láthattam, és azóta szerettem volna megmutatni Nektek is. Mivel a backstage-ben tevékenykedtem, nem volt lehetőségem fotókat készíteni, így várni kellett a lookbook képek megjelenéséig... Egészen mostanáig. A fotókat látva megérte a várakozás - kifogástalan lett a tálalás, a padlót borító szőrmétől kezdve a hosszú hajú modellig (aki tökéletesen megtestesíti a Nanushka-lányt) minden pontosan illeszkedik a márka sallangmentes vizualitásához. 
A kollekció csupa laza, fiatalos ruhát rejt, azt a fajtát, amit reggel csak magadra kapsz, és egész nap kényelmesen, és roppant stílusosan rohangálhatsz benne. Jól kombinálható bőszárú nadrágok, poncsók, kockás ingek, oversized felsők és zsenília pulóverek váltakoznak egymással. (Emlékeztek, még valamikor a 2000-es évek elején volt utoljára divat a zsenília. Sose gondoltam volna, hogy valaha még ellenállhatatlannak fogom találni!)
Az én kedvenceim a kifinomult szabású blézerek, a háromnegyedes nadrágszoknya, és az óriási kötött kardigánok...

 Nanushka 2012 Autumn/Winter. Love for first sight.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a blog facebook oldalához is.


Tennis - Robin






2 megjegyzés:

  1. Looksbeautiful! Have to go and visit Nanushka shop on Fashion Street!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Totally worth a visit, the design of the shop is also very unique! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...