2012. január 23., hétfő

BKF - ART KICKOFF a Design Terminálban.



Már korábban írtam róla, hogy a BKF művészeti kara, ahol én is tanulok, bemutatkozó kiállítást rendez a Design Terminálban. 
Mivel holnap még látogatható az esemény, kedvcsinálóként készítettem pár fotót a kézműves szak bemutatóteréről, ahol az öltözék, kerámia, szövő, és festett-nyomott textilműves szakirányokon foglalatoskodó tanulók munkáiból látható egy válogatás. Az ékszerkollekcióm pár darabja is kikerült a polcokra...

Some photos taken by me about the exhibiton of my college, where some pieces of my jewelry collection can be also seen.


Az ékszereim, és a hozzá készített egyik fotóm. / My jewelry, and a photo about them taken by me.

fent Martinovszky Zsófia és Szabó Lilla ékszerei, lejjebb Fejes Kriszta, Gajdics Péter munkái, és a szövősök anyagkísérletei. /above jewelry made by Zsófia Martinovszky and Lilla Szabó, below works of Kriszta Fejes, Péter Gajdics and some woven experiments

a fotókat én készítettem./all photos taken by me.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...