2011. december 12., hétfő

Vendég - Judit.



Ha jól sejtem, Gergely Juditot, a Plus Size Life bloggerét nem szükséges bemutatnom nektek, biztos vagyok benne, hogy a legtöbben már régóta olvassátok a blogját (viszont ha még nem, akkor rajta, kattintsatok!). Ezúttal őt kértem meg, hogy meséljen egy kicsit magáról, melyek azok a dolgok amikben mostanság örömét leli.


fotók innen: 1, 2, 3, 4, 5, 6


1. Gyerekkoromban nem szerettem olvasni, de ahogy középiskolába kerültem ez
megváltozott. A szobatársaim mindig azon röhögtek, hogy percekig szólongattak
mire odafigyeltem, úgy el tudtam merülni egy-egy könyvben. Vavyan Fable írásaival
ma is ez a helyzet, nekem a Varázscsók, a Halkirálynő és Vis Major sorozatok
beváltak mint antidepresszáns.

2. A délutáni kávézás a legjobb dolog a napban. Ilyenkor magazinokat lapozgatok
vagy könyvet olvasok, de amikor nem otthon vagyok, csak üldögélek és figyelem
az embereket. Kedvenc helyem Budapesten a Párizsi Nagyáruház Lotz terme, főleg
amikor elcsípem a zongorista bácsit.

3. Amire Grace Coddington képes azt csupán megtanulni nem lehet, bár én szívesen
lennék az asszisztense. Csodálom a stílusérzékét, szerintem egy zseni.

 4. Sajnos csak nem olyan régen volt alkalmam megnézni a Képzelt szerelmek című
filmet, ami nagy hatással volt rám. Mind a zenei, mind a képi elemek a képernyő elé
ragasztottak, úgy tűnt mintha a film csupán 20 perces lett volna.

5. A sötét rúzs a kedvenc „kiegészítőm” . Igaz sokan tartják túlzásnak a
hétköznapokban, én viszont a reggeli öltözködés közben végig arra gondolok melyik
rúzsom illik majd a választott ruhához.

6. Az első luxuscikk amit megengedek majd magamnak egy Prada Minimal Baroque
napszemüveg lesz, ez eldőlt amint megpillantottam. Ilyen örömökre mindenkinek
szüksége van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...