2011. május 4., szerda

Budapest Essential Looks / 1.



         Igencsak bokros teendőim közepette csak most sikerült ideférkőznöm a blogomhoz.... Pedig erről a jeles eseményről szerettem volna minél előbb beszámolni...

          Ugyebár erről a bizonyos Budapest Essential Looks divatbemutatóról lesz itt szó, ami múlt péntek és szombat este esett meg. A Nyugati pályaudvar mellett felállított sátorban (ahová nem más, mint egy vörös szőnyeg vezetett, hátha attól kicsit nyugatiasabb érzések ébrednek bennünk) gyűltek össze a kíváncsi tömegek, és tekintették meg Abodi Dóra, Mojzes Dóra, Je Suis Belle, Use Unused, Nubu és Nanushka 2011-es tavasz/nyári kollekcióit. 
         Mivel több kollekcióról is írtam már, amiről meg nem, arról meg mások, ezért arra gondoltam, hogy most egy kicsit más oldalról közelítem meg a bemutatott ruhákat. Inkább arról fogok írni, hogy mik voltak a közös vonások a kollekciókban. Mert ahogy ott ültem a kifutó mellett, és így egyhuzamban néztem végig a tervezők munkáit,  az járt a fejemben, hogy mennyire hasonlóak, ugyanazokat a trendeket követték mindnyájan. 
          Úgyhogy ez után a  felvezetés után lássuk csak, melyek voltak azok az elemek, amelyek majdnem mindenhol feltűntek, és amelyek ezen a nyáron nem hiányozhatnak a ruhatárából annak a derék leánynak, aki a divat legutolsó hulláma szerint szeretne öltözködni:

Rojtok

Abodi Dóra - nyakláncokon
Mojzes Dóra

Use Unused - itt viszont meg kell, hogy jegyezzem, hogy ezek a ruhák a kedvenceim közé tartoztak

Fehér szín

Je Suis Belle

Nanushka
 Nubu
 Use Unused


Barack és pasztell színek - a fekete darabokat szerencsére ezek a színek váltották fel az előző szezon óta, azt a komor hangulatot már eléggé untam. Ezek viszont üdék, frissek, és remélem ez egy lépés a bátrabb színhasználat felé...  (Mojzes Dóra ebből az áramlatból kimaradt, ő stílusához híven merész volt, és vad, erős színkombinációkhoz nyúlt)

Nanushka
Abodi Dóra
Nubu
Use Unused
all photos by me.


Idő szűkében csak most csak ennyi, de még visszatérek. Addig is ide kattintva elolvashatjátok a hg.hu cikkét az eseményről. Érdemes. 
És ezt is, bár nagyon negatív, és én szeretném, ha nem lenne igazuk. De sajnos egy kicsit azért van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...