2011. március 13., vasárnap

High.



A High nevezetű márka 2011es nyári kollekciója, amibe újabban beleszerettem. De nemcsak a ruhákba - amik leginkább azért tetszenek, mert nekem olyan időtlennek tűnnek, a ballonkabátok, fodros mellénykék, buggyos ujjú blézerek, lenge nyári ruhák - ezek mind olyan darabok, amik szerintem akár még később is hordhatók lesznek, mert annyira különlegesek és nem ragaszkodnak masszívan az épp aktuális divathullámokhoz. Ráadásul nemcsak a fiataloknak áll jól, hanem bátran felveheti a kicsit idősebb korosztály is, ahogy a képeken is látszik...
De különösen tetszenek még a kollekciókhoz készült fotók is - két sorozat is van, és mindkettő elbűvölő - nem is tudtam eldönteni, hogy a kampányfotókat, vagy a lookbook képeket mutassam-e meg, úgyhogy inkább két adagban, de mindkettőt felteszem. Íme az első.
Éééés, a kollekcióhoz készített kisfilmet még nem is említettem. Szintén csodaszép.
Ó! és feltétlenül be kell szereznem egy szalmakalapot!




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...