2010. május 8., szombat

A cirkuszok félelmetesek.


Ezeket a titokzatos képeket Wendy Bevan készítette az olasz Marie Clare-nek. És én teljesen oda vagyok értük. Meg vissza. És ennek a Wendynek egyébként a többi fotója is elképesztő, majd még biztos felrakok ide párat. (vagy az összeset és alakítok egy wendybevan-fanklubot.)
Szerintem a cirkusz mint téma, egy kincsesbánya a fotósoknak. Ha lenne soksokpénzem meg szuperfotósfelszerelésem biztos én is csinálnék egy sorozatot. Vagy kettőt. Mert olyan különös, félelmetes hangulatuk van. Amikor még kisebb voltam, ( igazából most sem vagyok túlságosan nagy) szóval mindig jóleső borzongással ültem és néztem, ahogy halálmegvető bátorsággal adják elő a produkcióikat az artisták, meg a többiek, ott a porondon, kivéve a bohócokat, mert őket valamiért nem szeretem, pedig az csak a budapesti cirkusz volt, és nem valami igazi múltszázadbeli rémisztő cirkusz, tele szakállas nőkkel és sellőkkel, meg óriásokkal, meg ahogy én azt elképzelem.

These mysterious photos were taken by Wendy Bevan fot the italian Marie Clare. And I love them sooo much. And this Wendy is absolutely talented, I'm suerly going to post some of her other works. (Or all, and make a weny-fanclub)
I think the circus as a theme is a real treasure mine for photographers. If I had a reallylotofmoney and a superphotomakingequipment I would surely do a set of this topic. Or two. Because circuses have a so weird, scary atmosphere. When I was younger (in fact I'm still very young) I always stared thrilled at the artistes and the others as they performed their productions with grim courage, except the clowns, (dont know why but i dont like them) and it was only the circus of Budapest, and not a real, frightening and morbid circus of the last century with bearded women, mermaids and giants, and as I imagine it....


És íme alegkedvencebb filmes jelenetem ami pont ide illik - a Nagy halból. / And here is mymostfavorite film scene, that just suits here - from Big fish

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hát olvastam ezt a bejegyzést és, hú végre valaki aki szerint szintén ijesztőek a cirkuszok. Szerintem is azok. Nem is kicsit. De amellett nagyon érdekesek, meg úgy vonzzák az embert. Mint a fekete-fehér filmek. És ezek a képek pedig csodásak.
    Hát csak ennyit szerettem volna megosztani Veled.
    amúgy klassz ez a blog
    és a Nagy hal nagyon jó film.
    :)
    szép napot

    VálaszTörlés
  2. Juj köszönöm.
    és a te blogod is egészen kedves. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...