2015. szeptember 5., szombat

Az esküvői meghívó és a kaktuszok.



Nemrég megmutattam, hogy milyen hímzett menyasszonyi ruhát terveztünk a nyáron - most pedig szeretném megosztani Veletek az esküvőre szánt meghívót, köszönőkártyát és térképet is, amelyeket szintén én készítettem. A kreatívokat mind Hajnal Vica, a menyasszony kéréseinek megfelelően, akvarellel festettem, és akárcsak a ruhán, itt is kis kaktuszok és a pink virágok sorakoznak díszítésképp.
 Ha szeretnél Te is egyéni illusztrációkat (akár más stílusban is), akkor írj nekem a rebeka.larinne@gmail.com címre! :)


* * *

A few days ago I showed you the bridal dress we designed in the summer - now I would like to share the colorful creatives that I painted for the wedding as well. If you would like me to work for you, and create any kind of illustration, please write to rebeka.larinne@gmail.com! :)




Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. hű, hát ez szinte zavarba hozó... :D nagyonnagyon kedves vagy, köszönöm <3

      Törlés
  2. Varászlatos lett, egyszer majd én is szeretnék ilyen egyedi grafikát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm <3 szívesen állok a rendelkezésedre a későbbiekben, majd szólj ;)

      Törlés
  3. úristen, mennyire fantasztikus!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...