2014. október 5., vasárnap

Jennifer.



Alig ismertem rá Jennifer Garnerre az amerikai Instyle magazin októberi számában található sorozatban (vélhetőleg persze a fotosopnak is sok köze van a dologhoz)! A fotókat Giampaolo Sgura készítette, a csodálatos stylingért pedig Melissa Rubini felel. Az összeállításokban egyszerre van jelen valami kirándulós-nomád hangulat és (talán a csillogós tollaknak, a rojtoknak és a finom, apró részleteknek köszönhetően) egy kis elegancia is, ami így együtt elképesztően különleges egyveleget alkot.
Ha nincs meg a magazin, akkor ezen az oldalon találtok pár icipici töredéket abból az interjúból, amelyet a színésznővel készítettek, melyben sokat elárul a családjáról is (aki lemaradt: már 9 éve Ben Affleck felesége, és 3 gyermek anyukája!). Nekem nagyon tetszik, amit a házasságáról mesél (nyers fordítás következik) - "Tudom, ki mit szeretne ebédre, segítek minden iskolai elintéznivalóban és az én feladatom az összes papírmunka is... Ben azt sem tudja, hogy ezek a dolgok egyáltalán léteznek. Az ő felelőssége a nevetés... Ha én vagyok a lassú, egyenletes dob, akkor ő a jazz." Annyira aranyos!

Astonishing pictures of Jennifer Garner in the October issue of Instyle US photographed by Giampaolo Sgura.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Kt Tunstall - Crescent Moon




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...