2014. szeptember 5., péntek

Petra.



Ismerjétek meg Petrát, egy nagyon jó barátnőmet! Ő az egyik legvagányabb lány, akit csak ismerek - a vattacukor színű haja a legújabb újítása. A kedvencei a színes hátizsákok, a bő, laza ingek - és a longboardja!

- Hol és mit tanulsz?
- BGF-en tanulok, turizmus-vendéglátást. De engem kizárólag a vendéglátás érdekel, idén már arra is szakosodtam. 

- Miért szereted, mit adott neked eddig ez a szak? Beváltotta a hozzá fűzött reményeid?
- Ez egy érdekes történet, sosem gondoltam volna, hogy a vendéglátásban fogom látni a jövőmet. Egészen 16 éves koromig komolyan zongoráztam, versenyekre jártam, biztos voltam benne, hogy zenei pályára fogok menni. Aztán sajnos megromlott a tanárommal a kapcsolatom, kezdtem úgy érezni, hogy teljesen kifacsar, és már nem volt meg a jó hangulat, az élvezet a zenében. Így abbahagytam. Körülbelül ebben az időben kezdtem el dolgozni az IKEA-ban (egy kis reklám sosem árt) a kávézó részlegen, és itt jöttem rá, hogy a vendéglátásban szeretnék dolgozni. Az is kiderült, hogy szeretek az emberekkel foglalkozni, akkor is, ha mellettem már 5 kolléga felrobbant a sok hülyeségtől. :D 
    Maga a suli sokkal matekosabb, mint reméltem, de eddig sikerült túlélni mindent. Én kicsit jobbra, még gyakorlatiasabbra és hétköznapibbra számítottam, de remélem ez a második év már jobban fog menni és több lesz a gyakorlat. 


- Mikor kezdtél longboardozni? Mit ajánlanál annak, aki szeretne venni egy deszkát – hol és milyen márkát érdemes venni?

- 2 éve vettem a deszkám, egy jó Roxy longboardot. Úgy kezdtem el, hogy semmit nem tudtam erről a sportról, csak nagyon megtetszett és rögtön belevágtam. Őszinte leszek, nem értek a longboardozáshoz, egyszerűen csak szeretek gurulni a városban föl-alá. A legjobb érzés! De tervezem, hogy képzem magam és megtudok minden klasszat a deszkákról és a trükkökről. A Wakeshopot ajánlom, van minden ami kell ahhoz, hogy profinak érezhesd magad! Segítőkész és jól felkészült eladók vannak, nem lesz gond kiválasztani a megfelelő deszkát.






- Hol szoktál ruhát vásárolni – van törzshelyed?

- Megvan az alap zara, pull and bear kör, de nagyon szeretek egy-egy magyar tervezői ruhát is beszerezni. Például a Nanushkában vettem pár felsőt múltkor. A Retrockban is szeretek még vásárolni, na és a magyar táskákat nagyon kedvelem! Van egy Ykra és egy Nanushka táskám és gondolkodom, hogy beruházok egy Blind Chic vagy egy Kiskas hátizsákra is mostanában.

- Melyik a kedvenc ruhadarabod a szekrényben?

- Ú ez nehéz kérdés! De talán a lyukas farmerom! Vagy a Nanushka flanel ingem! Ah nem könnyű! Kedvenceim a roncsolt nadrágok és a lenge, kényelmes felsők.

- Melyik filmen nevettél, és melyiken sírtál a legutóbb?

- Pont most láttam moziban a Galaxis őrzőit, ő lesz a nevetős nyerő film, a síros pedig a Csillagainkban a hiba. (sokszor sírós).






- Melyik együttes koncertjére mennél el a legszívesebben?

- Sokra! Rhodes. Nagyon szép zenéjük van, mostanában nagy kedvenc! De amire mindenképp, az a Black Keys. És Bastille! Jujj szerintem sokáig sorolhatnám még :D De ők tuti befutók.

- Hol szeretsz a leginkább ebédelni a városban?
- Szerintem nem tudnék egy kedvenc helyet mondani, de a legjobbak közé tartozik a Keksz, a Budapest Bagel, a Pasta és minden aranyos pici (vagy nem olyan pici) hely, ahol jófej a kiszolgálás. Nekem 50%ban a dolgozókon múlik, hogy mi lesz a véleményem egy helyről. Ha jófejek, és sikerül elérniük hogy fesztelenül, vidáman ebédeljek, nyertek. A másik fele persze az étel minősége.

- A longboardozás mellett van valamilyen hasonló hobbi amit mindig szerettél volna kipróbálni?
- A bungee jumpingot nagyon szeretném kipróbálni, és egy nagy célom hátizsákkal körbeutazni sok érdekes várost, országot!


A fotókat én készítettem. / Photos taken by me.

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Redbone - Come And Get Your Love

(A Galaxis őrzőinek zenéje tényleg AWESOME!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...