2014. január 13., hétfő

Az Olsen-lányok és Linda.



Szinte már lehetetlenség követni a tervezők tempóját - én legalábbis, őszintén, nem győzöm a ritmust. Még a tavaszi kollekciókat sem sikerült olyan alaposan átvizsgálnom, mint szerettem volna, pedig ez idő tájt már javában kerülnek ki a 2014-es elő-őszi kollekciók fotói. Bár még épp csak, hogy bele-bele pillantgattam a szuperfriss lookbook-özönbe, máris találtam valami említésre méltót. A The Row legújabb kollekciója, és a hozzá készült fotók is csodálatosak.
Ashley és Mary-Kate Olsen 2006-ban alapította a márkát - a stílusukra jellemző, hogy klasszikus, basic darabokat terveznek egy kis csalafinta-csavarral. Az új kollekció is ezen a csapásvonalon halad - oversized zakók, férfias nadrágok, A-vonalú midi-szoknyák és egy óriás-ballonkabát szerepel a skálán. 
Az időtlen és kortalan elegancia nemcsak a ruhák szabásában és szürke-bézs-fekete tónusaiban, vagy a gyapjú-bőr párosban rejlik - a lookbook fotók is igazi különlegességnek számítanak. A modellek között láthatjuk a 65 éves Linda Rodint is (ebben a bejegyzésben már írtam róla), aki egyszerűen pazarul fest ezekben a holmikban!

The Row 2014 pre-fall collection with Linda Rodin.


 
 

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Carla Bruni - You Belong To Me




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...