2013. november 15., péntek

La Praline.



Csak egy gyors, közérdekű közlemény, most #instagramos formátumban. Nemrég az Allee bevásárlóközpontba tévedt az utam, ahol éppen akkor nyitott meg a La Praline kis standja - ahol persze egy jó darabig elidőztem, főképp a színes kis macaronok fölött. Vagy százféle íz (és szín) közül lehet válogatni, engem az almás-fahéjas vett le a lábamról... így gondoltam szólok, ha arra jártok, érdemes megkóstolni őket!
Itt szerethetitek őket a facebookon, ide kattintva megnézhettek egy kisfilmet a macaron készítéséről (sajnos a titkos hozzávalókat nem lehet megtudni, viszont az is elég látványos, ahogy összekeverik őket), engem pedig itt követhettek instagramon.
 



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Jonti - Batmilk






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...