2013. november 16., szombat

Mostanában.

1. Sophie Alice


Pár szépség, amit mostanában nem tudok kiverni a fejemből:


1. Egy barátnőm, Németh Zsófia Aliz új márkát alapított - Sophie Alice néven találjátok meg a különleges, térbeli, geometrikus nyomott mintás felsőit - nyuszis, őzikés, és nagymacskás motívumokkal. Kattintsatok és szeressétek! :)

2. Ez a fotó Leah Goren textiltervezőről - akiről biztosan lesz még itt szó - a képet Boots&Pine oldaláról nyúltam.


3. Az émoi émoi márka nagyon-nagyon édes kismamaruhákat dob piacra, ez az őszi-téli lookbook videójuk (egy oh-so-lovely, vörös modellel!)

4. Kiko Mizuhara színésznő a Union magazin őszi számában. Érdemes meglesni az egész sorozatot, itt.

5. Eleonore Bridge pillangós asztali dekorációja szuper-tetszetős. Itt találtok még több részletfotót.

 6. Ez a fotó - Harold Cazneux, 1931. Innen.

6. Időről időre. Már jó pár hete megy a moziban, de én csak a napokban jutottam el oda, hogy megnézzem. Tömérdek fenntartásom volt, mert elég csúnya kritikákat olvastam róla - hogy mennyire unalmas, hosszú, naiv és szájbarágós.... ami persze mind igaz is lehetne, mert a mondanivalója nem túl súlyos. Sőt. Roppant egyszerű  - de mégis, én úgy látom, hogy óriási szükségünk van rá, emlékeztet bennünket arra, hogy mennyire fontos egy szerető család, és, hogy a házasság sem egy "idejétmúlt intézmény".
Már rég láttam ennyire kedves filmet, hatalmas mosollyal az arcomon ültem végig (néha körbelestem, és láttam, hogy a többi néző is).  Még órákig ellebegtem volna ebben a gond nélküli, napfényes univerzumban.
 Lábjegyzet: leginkább finomlelkű hölgyeknek ajánlom, mert a többiek könnyen úgy járhatnak vele, mint a kőszívű kritikusok.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...