2011. október 14., péntek

Jane.



Csütörtökön érkezett meg kis hazánk mozitermeibe Jane Eyre. 
Charlotte Bronte szomorú nevelőnőjéről szóló története már több tucat feldolgozást átvészelt, és bár még mindig nem sikerült a regény olvasásához hasonló élményhez felérni (gyanítom nem is volt cél), mégis hordoz annyi értéket, hogy megtekintésre ajánljam nektek, főleg a moziműsor szegényes, semmitmondó kínálatában.
Kellőképpen bánatos, baljós-fakó színű, saras-esős, festményszerű, szívszaggató-zenés és gyönyörű kosztümökkel telezsúfolt. Jólesik a lányok lelkének.


Some pictures from Jane Eyre (2011).






3 megjegyzés:

  1. Jaj, köszönöm, hogy megemlítetted ezt, fogalmam se volt erről az új változatról, de nagyon örülök neki, imádom a kosztümös filmeket, főleg ha közük van a Bronte nővérekhez vagy Jane Austenhoz. Ez a zene pedig olyan fájdalmasan gyönyörű, meseszép.

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem,hogy lesz valaha film,ami visszaadja azt a különleges érzést,hangulatot,amit ez a könyv ad :) Láttam már néhány feldolgozást én is,de kár volt megnéznem,mindegyik csalódás volt... Ezt a verziót már nagyon régen letöltöttem,(upsz :D ) egyszer el is kezdtem nézni... abbahagytam,nem fogott meg. Szóval éljenek a könyvek!!! :)

    VálaszTörlés
  3. kár, hogy nem írtál többet róla. kíváncsi lettem volna bővebben is a véleményedre

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...