2010. április 19., hétfő

Audrey Hepburn.


Hey-Hey! Kerestem és találtam néhány igencsak különleges (különleges, mert általában nem ezek a képek jutnak róla eszünkbe ) fotót a filmtörténet egyik legbájosabb teremtéséről, Audrey Hepburnről. Igazából ő a kedvenc színésznőm, ha lehet ilyet mondani. Mert eddig ahány filmjét csak láttam, (márpedig egy jó párat megtekintettem már) az mind bámulatos volt. Talán a Sabrina kivétel. De azt úgyis csak félfüllelfélszemmel néztem mert közben tennivaló akadt, úgyhogy az nem ér.

Hey-Hey! I've searched and I've found some very special (special, because these pictures don't really come to our mind of her) photos about one of the loveliest creatures of the whole film-history, Audrey Hepburn. In fact, she is my favourite actress. Because this far, all of her movies that I've seen (and I've seen a lot) was marvellous. Except Sabrina. Perhaps. But I've watched it only with half-attention, because I had other things to do, so maybe that's marvellous,too. :)

 
Audrey Hepburn in Roman holiday



1 megjegyzés:

  1. ííííííííííííjjjj de jó, hogy feltetted ezeket a képeket! nekem is a kedvenc színésznőm és még nem volt szerencsém látni eme pillanatait, melyeket hátrahagyott az utókornak :) köszcsilike ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...