2015. december 12., szombat

Mostanában / #25.

1. A legjobb csomagolás, amit idén láttam! (fotó - pinterest)

Jóságok és szépségek, amiket mostanában találtam. Karácsonyfadíszek, cool táskák, vidám gyerekruhák és egy vicces videó. Görgessetek lejjebb! :)


1. Bár szeretem a hagyományos dekorációt is, a gömbökkel, masnikkal és egyéb giccsességekkel, nem tudok ellenállni az ötletnek, hogy egy-egy ilyen cuki állatka is helyet kapjon a karácsonyfán. Az Anthropologie díszei határozottan a legédesebbek, de a Butlers kínálatában is láttam pár aranyos mókust és egérkét. Ti mivel dekoráltok idén karácsonykor?

2. Gyönyörű VINTAGE menyasszonyi ruhák a Dear Golden kis üzletéből (ezek már nem elérhetőek, de inspirációként még így is kincset érnek). Nekem a második a kedvencem, egyszerűen mesés!

3. Nagyon (de tényleg nagyon) menő képkeretek a Fundamental Berlin csapatától. Újszerűek és modernek - és bár egy kicsit jobban át kell gondolni, hogy mi kerül beléjük, szerintem zseniálisak.

4. Találkoztatok már a magyar Just Stay Natural párosának nemrég debütáló táskakollekciójával? Ha még nem, akkor erre tessék, lehet nézelődni a szebbnél szebb, minimál batyuk között!

5. Hanna, Erika és Uchi három kedves barátnőm, akik pihe-puha, vidám mintákkal nyomott gyerekholmikat készítenek Little Factory néven . Karácsonyi ajándéknak is szuper lehet egy-egy ilyen csöpp ruhácska! A lányokat megtalálod vasárnap a wampon, vagy a honlapjukon.

6. Kesze-kusza, napfényes és barátságos - ide kattintva még több fotót találtok erről a fantasztikus lakásról.


7. És a kamera másik oldalán... az instagram-férj. Láttátok már ezt a kis videót? Én majdnem megkönnyeztem, annyira nevettem rajta. (Főleg mert jó párszor magamra ismertem benne! És Ti?)


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...