2015. április 12., vasárnap

Laza copf.



A Fashion Week Budapest előtt részt vehettem a Toni&Guy szuper sajtótájékoztatóján, ahol bemutatták, hogy hogyan készültek el a bemutatókon látható frizurák. Tomcsányi Dóri kollekciójához szánt laza copfot mi is kipróbálhattuk.
Már korábban is megkíséreltem elkészíteni ezt a fajta kócos-copfot otthon, de sosem voltam igazán elégedett az eredménnyel, viszont most megsúgtak pár titkos praktikát!
Első lépésként segítségül hívtuk a Toni&Guy Sky High Volume szárazsamponját, amellyel könnyen kezelhető textúrát, és dúsabb hatást kapott a hajam. (Ez most reklámszövegként hangzik, pedig tényleg. Csodaszer!) Majd kétoldalt (ideiglenesen) eltűztem az előrehulló tincseket, a tarkómnál pedig alulról felfelé, egy ívelt mozdulattal óvatosan betupíroztam a hajam. A copfot lazán megkötöttem, és a Toni&Guy Firm Hold hajlakkjával rögzítettem a frizurát. 
Hamarosan jönnek a beszámolók is a bemutatókról (mert igazán sok szépséget láttunk, a Je Suis Belle, Nubu és Tomcsányi Dóri például hódított mint mindig), de addig is pár fotó a "hair-workshopról"! :)



fotók - Téglás Zsófia, Gregus Máté és én

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

The School - All I Want From You Is Everything



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...