2014. szeptember 14., vasárnap

Anett.



Anett a minimal és basic trend nagy követője, általában egyszerű, fekete (de nem darkos) ruhácskákban, laza, fehér pólókban és szuper szabású farmerekben látom. A fotókon egy mély hátkivágású felsőt, és magasított derekú farmert visel, illetve egy pár szuper Toms cipellőt (a Garden Studioban beszerezhető például). Az instagram feedje az egyik kedvencem, ajánlom Nektek is (itt Ti is lecsekkolhatjátok)!


- Mit, és hol tanulsz?
- Eddig a Budapesti Gazdasági Főiskola 'Turizmus és vendéglátás' szakán tanultam egy évet, de most átjelentkeztem 'Kereskedelem és marketing' szakra, mert úgy gondolom, hogy ez közelebb áll a szívemhez. Sokan kérdezték már tőlem, hogy „és akkor mivel is fogsz majd foglalkozni”...szívesen lennék marketing vagy sales manager, de meglátjuk majd, hogy mit is hoz a jövő.

- Gyakornok voltál a Projekt Showroomban, mesélnél egy kicsit erről az időszakról? Mi volt a legfontosabb, amit tanultál ott?
- Körülbelül fél évig voltam gyakornok a Projekt Showroomnál, de nem teljesen lehet erről múlt időben beszélni, hisz nagyon megszerettem a főnökeimet, és épp ezért azóta is bármikor segítek nekik, amiben csak tudok. 2013 szeptemberében kezdtem el náluk dolgozni, a munkakörömet nehéz lenne meghatározni, de mondhatni, hogy kreatív asszisztens voltam. Ez úgy nézett ki, hogy körülbelül mindenből kivettem a részemet. Volt, hogy szórólapot terveztem, volt hogy a facebookra segítettem képeket keresni az új poszthoz, papírszatyrot rendeltem, termékeket címkéztem, cégeket kerestem az új bolthoz, fotóztam stb. Nagyon izgalmas munka volt. Hogy mi volt a legfontosabb amit ott tanultam? Talán az, hogy hogyan működjek együtt a kollégáimmal, és hogy találjam meg azt a megoldást, ami az én ízlésemnek is megfelel, de leginkább a főnökeimnek tetszik.





- Milyen típusú/stílusú ruhákban érzed a legjobban magad?
- Nagyon szeretem a „kezsüöl áutfitet”. A kényelmes farmerok, és a nagy meleg kötött pulcsik a gyengéim. Nem vagyok egy nagyon színes egyéniség az öltözködés terén, kedvenc színeim a fekete, fehér, szürke, és a farmerkék. De néha azért szeretem feldobni ezeket az alap színeket egy egy színesebb darabbal....

- Mit szeretsz a leginkább Budapestben?
- A kávézókat. Meg a kis beülős éttermeket, amiket egy magam fajta fiatal is megfizethet. Januárban voltam Prágában az egyik barátnőmmel egy kétnapos hátizsákos városlátogatáson, és ami a leginkább elszomorított minket, hogy nem voltak ilyen aranyos, hangulatos kávézók, bárok. Ekkor jöttem rá, hogy ezt szeretem legjobban Budapestben és azóta értékelem is nagyon.

- És melyik a három kedvenced?
- Az első az a My Little Melbourne, sok okból kifolyólag, az egyik az az, hogy itt kapni a város legfinomabb kávéját...szerintem, és mindig kapok szép mintát is rá (nagyon fontos tényező)! A második a Fekete kávézó, nagyon bájos kis hely, és itt is rendkívül finom a kávé (a minta itt is garantált!). A harmadik pedig a Blue Bird kávézó, hasonló okok miatt, plusz itt nagyon szép a padlócsempe!



- Melyik film volt rád a legnagyobb hatással mostanában?
- Erre nem könnyű válaszolni, annyi filmet láttam mostanában, és mindegyik különböző hatással van az emberre. Talán ha egyet ki kéne emelnem, akkor az a Walter Mitty titkos élete lenne. Gyönyörű tájak, meseszép színek, az egész film hangulata nagyon megragadott. És még inkább felerősítette bennem a vágyat, hogy beutazzam a világot. Ha már ennyi szép hely meg lett teremtve, akkor én szeretném látni is őket!

- Nagyon szeretem az instagramod! Szerinted kiket érdemes követni, kié a legizgalmasabb feed?
- Hűha. Nehéz kérdés. Elsőnek is köszönöm a dicséretet. A kedvenc „feedjeim” az a ’lidiagulyas’ (sok, nagyon szép typográfia), ’ziiarch’ (jó kis coffee art-os képek :3) , a ’cerealmag’ (egyszerűen meseszép, minimál képek, pont mint a magazinjukban) és ’priszci’ oldala, ami minden szempontból nagyon szép.  

- Melyik magazinokat ajánlanád az olvasóknak, és miért?
- Elsőnek is az előbb említett Cerealt ajánlanám a kedves olvasóknak. Nemcsak csodaszép képek vannak benne túlcsorduló módon, hanem a cikkek is nagyon érdekesek. Nem két fillér, de megéri az árát. A másik a Kinfolk magazin lenne ami szintén nagyon szép, kevésbé minimál,  kicsit más szempontból mutatja be a világot. Még egy nagy kedvencem van, és az az IKEA magazin (tudom, hogy nevetséges), minden évben izgatottan várom, hogy megjelenjen az új magazinjuk, akkor leülök az ágyamra, előveszem szépen, kinyitom, és elképzelem, hogy hogyan is nézne ki a szobám, ha sok pénzem lenne...

- Mi az a 3 honlap, blog amelyet minden nap meglátogatsz?
- Kevés olyan blog van, amit nap mint nap megnézek, mivel sajnos elég kevés időm van ilyenekre munka és egyetem mellett, de amit mindig szívesen meglátogatok az a Pinterest, a te blogod ;) és a ’mija.creatsofdesire.com’. Mindhárom magasan ajánlott. (nincs is ilyen kifejezés)

A fotókat én készítettem. / Photos taken by me.

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Blessed Feathers - Real Song For Emily



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...