2014. május 17., szombat

Mostanában.

1.

Mostanában egy kicsit eltűntem a vizsgaidőszak miatt - így most, hogy visszatértem, elég sok bepótolnivalóm akadt. Itt is van egy kis válogatás, amiről majdnem lemaradtam!


1. Bár nem vagyok az a sportos alkat, az Adidas legújabb női kollekciójából minden darabot elfogadnék - és a tengerpartos kampány is bomba lett!

2. Egy cuki lajhár. Irena Freitas művelte.

 
Forrest Gump by Wes Anderson from Louis Paquet on Vimeo.

3. Ezt a videót már biztosan sokan láttátok, de zseniális, így megosztom én is. Hogyan kezdődne a Forrest Gump, ha Wes Anderson rendezte volna? Mindkét összetevő kedvenc, így nem csoda, hogy csodás lett.

4. Ez a lakás. Azzal a sárgára festett polccal. A Rue magazinban.


TONI&GUY Fashion Week Budapest A/W 14 - Mood Video from TONI&GUY Fashion Week Budapest on Vimeo.

5. Megérkezett a hangulatvideó a Toni&Guy Fashion Week Budapestről!

7. Ez a két elbűvölő hölgy az otthonában. /forrás: ladynumber1, ladynumber2

8. Egy jó dal egy szájbarágós klippel, de szeretjük.

9. És majdnem elfelejtettem: Május elején 5 éves lett a blogom! Juhú! Köszönöm Nektek a rengeteg kedves és pozitív visszajelzést, és, hogy olvastok - igazán sok vidámságot csempésztek ezzel a napjaimba! Remélem én is vissza tudok Nektek adni ebből valamit. Köszönöm, hogy vagytok :)


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...