2012. szeptember 17., hétfő

Látogatás Anh Tuan-nál.



A múlt héten a vietnámi származású tervező, Anh Tuan Rózsa utcai stúdiójában jártam. A letisztult, modern bútorokkal, és Tuan saját festményeivel felszerelt napfényes étkezőből nyílik a kis műhely, ahol a csodás táskák és ruhadarabok készülnek. A fal mellett egy óriási polcrendszer húzódik, amelyre a legújabb szépségek mellett a régebbi kollekció mintadarabjai vannak felaggatva. Végig is nézegettem a már jól ismert darabokat (már korábban is volt szerencsém különböző bemutatókon hozzájuk) és a legújabb kollekciót is. Mindig is nagyon kedveltem Tuan munkáit, de így, testközelből, még különlegesebb hatást keltenek. A legfinomabb anyagokból, és a minőségi bőrökből aprólékosan kidolgozott kabátkák és precízen összeállított táskák az új kedvenceim lettek. Ráadásul még a műhelyben folyó munkába is bepillanthattam... 
Ezúttal pár fotót mutatok, amelyeket a stúdióban készítettem, a következő bejegyzésben pedig a tervező őszi-téli kollekcióját láthatjátok majd!

Last week I had the chance to visit Anh Tuan's studio in Budapest. His amazing bags and coats are made from the best materials and are my favourites. In the next post I'll show you the newest collection of Tuan.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a blog facebook oldalához is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...