2012. július 23., hétfő

Szemüveges.



A szemüveg vásárlás borzasztó nehéz dolog. Nemrégiben keltem útra, hogy egy új darabot szerezzek be, de a szegényes választékot hosszú órákon át nézegetve sem találtam olyat, amilyet szerettem volna. Egy kevésbé díszes, vintage hatású keretet keresgéltem, de ilyen itthon még nem igen létezik, talán majd pár év múlva. (Csak az unalmas, fekete Ray-Ban keretek tolonganak a polcokon... Abban meg lehipsztereznek. Bár ezt már a mostani, lila, vastagkeretes szemüvegemben is megkaptam...) Legszívesebben a Bonlook, vagy a Jimmy Fairly kínálatából választanék, de a szemüveg az, amit soha nem mernék az internetről rendelni. Mindenesetre azért kiválasztottam a kedvenceimet (a lap alján láthatjátok), és gyűjtöttem pár képet inspirációként, hátha más sorstársam is éppen új szemüvegkeret után kutat. A bejegyzés végén pedig vár rátok két kisfilm is, egyenesen az ötvenes évekből, a legviccesebb keretekkel... (ezek a darabok nagy hatással vannak az utóbbi időben a Prada-ra is. Például.)

Some inspiration for purchasing new glasses.



fotók/photos - pinterest, tumblr, Estherfromthesticks, MissPandora, LIFE, ElleFrance, Vish, TheSartorialist













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...