2012. március 9., péntek

Free People in Vietnam.



Már alig vártam, hogy megjelenjen a Free People márciusi katalógusa, melynek gyönyörű fotói nagy örömömre ezúttal Vietnám világába kalauzolnak bennünket. Mostanában meglehetősen beleástam magam néhány távol-keleti kultúra öltözködés- és ornamentikatörténetébe, és bár eddig kevésbé vonzott ez a vidék (annak ellenére hogy csodáltam) most egyre inkább lelkesedek érte - mondanom sem kell, hogy az ilyen témájú fotósorozatokért szintén. Nemcsak a képek hangulata tetszik, hanem a bohém, virágos kollekció is, ebbe a fekete, horgolt betétes ruhába például rögtön beleszerettem, de ezt a halvány ruhácskát is nagyon szeretném a sajátomnak tudni. Kedvenceim még az etnós kiegészítők is, a töméntelen színes karperec, méretes nyakláncok és a virágos koszorúk, amelyek még különlegesebbé teszik ezeket a darabokat. 
Hatalmas mennyiségű szépség következik, rengeteg fotó, és négy darab backstage videó (vicces kis vietnámi dalocskával), remélem nektek is úgy tetszik majd, mint nekem.

Free People's newest, 2012 March lookbook.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...