2011. február 19., szombat

Spring.



         Palvin Barbi a Teen Vogue-ban mutatta be a tavasz legújabb trendjeit - Style Rookie állította össze a ruhákat.
        A hat fő trend: a hosszú szoknyák, a különböző virágos ruhák mixelése, talpig fehér viselése, farmer cuccok halmozása (ami már az ősszel is nagy divat volt), az erős színek használata és többféle minta vegyítése. De ne feledkezzünk el az oversize darabokról és a sortokról se. Valamint a platform talpú cipők is reneszánszukat élik - ráadásul zoknival is viselhetjük őket. Szerintem érdemes is lesz beruházni sok szép zoknira, mert bár sokáig tiltólistán volt a szandálok és a kis topánkák viselete zoknikkal, most mindenhol ezt látni - kinek örömére, és remélem kevesek bánatára... 
        Viszont ami engem egy kicsit megrázott mostanság, az annak a felfedezése volt, hogy a "haspólók" is próbálnak óvatosan visszasettenkedni a divatba (harmadik fotó). Igazából nem ért sokként, mert ha már a derékvonal hangsúlyozása miatt nem lehetséges csípőt villantani, akkor jön a köldök mutogatás... Amikor a haspólók legutóbb támadtak, akkor még kislány voltam, de emlékszem, hogy már akkor sem rajongtam értük... .
       Egyébként az én két kedvencem a virágos mintákban való tobzódás és a hosszú szoknyás trend (amiről később még fogok is írni mindenképp.)
És ti mit gondoltok? Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!




Zene / Music - Hillsong Youth - Eternal.



1 megjegyzés:

  1. Orulok a platformoknak, sokkal kenyelmesebbek, mint a vekony sarku vagy hegyes orru cipok :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...