2011. február 18., péntek

Brand new shoes.


Most botlottam az Office Shoes legújabb cipőibe. Eddig nem igazán kedveltem ezt a márkát, nekem valahogy túl sportos volt, de a legújabb cipők között van pár nagyon aranyos, remélem itt is kaphatóak lesznek majd, nemcsak külföldön.

I've just came across with the newest shoes of Office. I didn't really like this brand before, because it seemed to be a bit sporty to me, but the newest collection gave me chills. I hope these will be on sale in Hungary, too.




Zene / Music - She and Him - Brand new shoes



4 megjegyzés:

  1. én sem vagyok office shoes-rajongó, de ezek tényleg nagyon jó cipők!

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlóképp gondolkodtam az Office-ról, aztán megláttam egy masszív, pink sarkú félcipőt, uhh... és végem volt. :D

    VálaszTörlés
  3. A 3. kép 2. cipője azonnal kell. De sajnos a kívánságmanóm szabadságon van. :)

    VálaszTörlés
  4. :(
    Talán elér hozzánk a tavaszi szállítmányból a 2-eske, mert a kinti webshopban már nincs.....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...