2015. június 12., péntek

Love Is The Thing.

(photo, cover-én)


Egy kicsit meglepődve vettem észre, hogy már hónapok teltek el azóta, hogy megosztottam volna Veletek egy új playlistet - pedig  NAGYON  szeretem összeállítani ezeket a mixeket! Szóval most nagy buzgalommal láttam neki egy új lista létrehozásának...
Ezúttal azokat a dalokat hallhatjátok a válogatáson, amelyek az utóbbi időben gyakran csendültek fel a szobámban és amelyek közül több is örökre (igen, tudom, hogy ez nagy szó!) a kedvencem lett.

Ha meghallgattátok, írjátok meg, hogy tetszett, kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Ha inkább Spotifyt használnátok, akkor kattintsatok ide egy hasonló listámért.


Tracklist:

1. Nick Mulvey - Cucurucu, 2. Alan Hampton - Keep It In Your Dreams, 3. David Lemaitre - Pandora Express, 4. Lord Huron - Fool For Love, 5. Passion Pit - Where The Sky Hangs, 6. Walla - Rising Tide, 7. The 88 - Love Is The Thing, 8. Slow Club - Tears Of Joy, 9. Robert Schwartzman - It's You, 10. Dale Earnhardt Jr. Jr. - Gloria, 11. The Amazing - Circles, 12. Ivan & Alyosha - Some Friend You Are, 13. Passenger - I'll Be Your Man, 14. John Mark Nelson - A Place Of My Own, 15. Nick Mulvey - I Don't Want To Go Home, 16. Rhodes - Breathe


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...