2015. február 23., hétfő

Adrienn.



Biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek már Regős Adrienn oldalát, az Enntrance-t, amely bevallom őszintén, nekem is a kedvenc hazai beauty-blogom. A kedvencem, mert csodás, letisztult fotókat oszt meg, olyan vizualitást képvisel, amilyet itthon ritkán látni, és legfőképp, mert kincset érnek a smink és szépségápolási tippjei!
Adrienn nemrég készített velem egy kis interjút (ha lemaradtatok, akkor ide kattintva elolvashatjátok), most viszont cseréltünk, és én kérdeztem őt.
Ha elolvastátok az interjút az elbűvölő hölggyel, nyomás az Enntrance-ra művelődni szépségápolásból, és szeressétek a facebook oldalát is! :)


- Elvégezted a Krea smink és öltözködéskultúra képzését – mesélnél róla egy kicsit, mit tanultál ott, megérte jelentkezni?
Szerencsés vagyok, hogy a sminkelés alapjait Tombor Sacitól tanulhattam meg.  Emellett az egyik fő ok, amiért imádtam ezt a képzést, hogy átfogó képet adott számomra a szépség világát illetően. Többek között divattörténetet, személyi stylingot, photoshop alapokat is tanultam.

- Mit tanácsolnál azoknak, akik szeretnének megtanulni professzionálisan sminkelni? Hol érdemes kezdeni?
- Mindenképp egy olyan iskolát javasolnék, ahol egy tapasztalt sminkmestertől lehet tanulni, illetve átfogó képzést ad a szépségről. Ahhoz, hogy valaki jó sminkes legyen, nagyon fontos szerintem az általános szépérzet, újdonságok iránti fogékonyság, kreatív szemlélet, elhivatottság és a szakma iránti alázat.

- Mivel foglalkozol főállásban? Szerinted meg lehet élni Magyarországon a bloggerkedésből - Mi szükséges hozzá?
- Jelenleg egy multinacionális cégnél dolgozom csoportvezetőként. Szeretem a munkám, de dédelgetett szerelmem a blogom.
Néhány példa mutatja, hogy meg lehet belőle élni akár Magyarországon is. Azok számára, akik azonban nem mainstream vonalat képviselnek, hosszabb az út. Ehhez persze elengedhetetlen a türelem, a jó üzleti érzék és a szakma iránti alázat. Felmerül a hitelesség kérdése is, ami egy elég kényes faktor egy blogger számára. Úgy gondolom, a fő szempont, hogy minden a jól megválogatott, profilba vágó, igényes együttműködéseken alapszik.

- Tervezed, hogy külföldre költözz?
- Szuper lenne egy időre külföldön élni. Régóta szemezünk a párommal Stockholmmal, illetve Berlinnel. Talán az utóbbi egészen reális is lesz néhány év múlva. Sváb gyökereimnél fogva nekem nagy öröm lenne ott élni. Én szeretek hazajönni, mindig is szerettem... így nem tudom elképzelni az életem hosszútávon külföldön. Élményekre, kalandokra és külföldi tapasztalatokra azonban annál inkább vágyom. We will see...





- Szeretem, hogy egy olyan vizualitást képviselsz, amelyet ritkán látni az itthoni beauty blogok világában. Mi a blogod filozófiája?
- Köszönöm! :-) A blogom azzal a céllal jött létre, hogy tágabban értelmezve mutassa be a szépséget. A bejegyzéseimben törekszem arra, hogy "újat mutassak", hasznos tippeket adjak, mindezt egyedi formába öntve. A természetesség "harcosa" vagyok, így a természetes szépség hangsúlyozása nagyon sok posztom alapeleme. Nagyon fontos számomra, hogy egyedi látásmódot közvetítsek. Szeretném megmutatni azt, hogy a szépség világa túlmutat egy kézfejre felvitt színpróbán.

- Mi a személyes definíciód egy jó és egy rossz sminkről?
- Nagyon hiszek abban, hogy ha valaki harmóniában van önmagával, illetve a környezetével, nyert ügye van. Persze rásegíteni lehet, de egy smink számomra mindig akkor szép, ha harmonikus a teljes megjelenéssel és nem esik túlzásokba. A kevesebb mindig több!
  Édesapám remek borokat készített borospincéjében. Mindig azt hangsúlyozta, hogy a bor akkor lesz igazán jó, ha odafigyelünk a készítés minden apró részletére és sokat törődünk vele. Igaza volt! Ugyanígy van ez sminkelés terén is. Ha egy sminkkel nem törődtek, "összecsapták", azt nagyon látni. Ha színválasztásban mellényúl az ember, esetleg az eldolgozásra sem szán időt, abból általában semmi jó nem sül ki.

- Melyek a kedvenc szépségápolási termékeid, amelyek mindig a fürdőszobapolcon sorakoznak?
- Huhh, hát azokból meglehetősen sok van! :D Állandó tag egy bőrtökéletesítő nappali krém a Caudalietől (itt olvashattok róla egy bejegyzésemben).  Csodás, amit az arcbőrrel művel! Nagy figyelmet szentelek a napi arctisztításra (double cleansingre) reggel és este, így arctisztítóból is mindig van kettő, illetve egy-egy szérumnak és maszknak is bérelt helye van. Sok terméket tesztelek, imádom felkutatni nemzetközi webshopokban azokat a márkákat is, amelyek adott esetben itthoni boltokban még nem kaphatók. Érdemes nyitott szemekkel járni!



- Nagyon szeretem a stílusodat - sokszor láttalak már magyar tervezők által készített ruhákban. Melyik a kedvenc magyar branded? 
- Szeretem a magyar tervezőket és nagyon tehetségesnek tartom néhányukat. Úgy gondolom, hogy sokkal nagyobb figyelmet érdemelnének szerte a világban, ugyanis nemzetközi színvonalú sok hazai tervező munkája. Így ha tehetem, nagy örömmel viselem a kreációikat és adok hírt a legújabb, számomra kedves kollekciókról. Az aktuális kedvenc a NUBU és Tomcsányi Dóri.

- Ha inspirációra van szükséged, milyen forrásokhoz nyúlsz?
- Érdekes dolog ez... Valahogy mindig "megtalál valami vizuálisan", ami nagyon megfog. Általában a hétköznapjaimból érkezik, teljesen egyszerű élethelyzetekből. Imádom a természetet, gyakran járok túrázni, sétálni a szabadba, de imádok virágboltokban és kertészetekben is császkálni, talán a legtöbb ihlet innen érkezik. Ha instant inspirációra vágyom, a Pinterestet, Instagramot, nemzetközi divat, beauty magazinokat szakácskönyveket és klassz bloggerek oldalát lapozom fel. 


Egy zene, amit szeretsz: David Holmestól bármi

Egy film, amit szeretsz: Only lovers left alive

Egy könyv, amit szeretsz: Timur Vermes - Er ist wieder da

- Milyen terveid vannak a blogoddal a jövőben? Vagy még szupertitkosak?
- Hatalmas örömmel töltene el, ha egy széleskörűen ismert, szakmailag elismert magyar beaut-blog-magazinná válna idővel. Olyan oldallá, ahová bármikor örömmel les be akárki, aki egy kis inspirációra, újdonságra, tippre vágyik a szépség világából.



A fotókat én készítettem.

Ha tetszett a bejegyzés ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.



1 megjegyzés:

  1. Tetszik a blogod, ez a sál nagyon szép!
    Én is blogolok, ha van kedved, nézd meg: divertisement9.blog.hu
    Üdv: Anita

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...