2014. október 11., szombat

Emlékek.

Néhány barátnőmmel. Lilla, Sonja, és én.

Maradt még pár fotóm a nyárról, amit szerettem volna Veletek megosztani - bár nem épp októberben terveztem ennek a bejegyzésnek a közlését (bevallom, elég sűrűek mostanában a napjaim...). Azért remélem még így se késő. Az Olaszországról készített fotóimat errefelé találjátok.
Egyébként @rajnairebeka néven követhettek instagramon is ;)

Memories from this summer - well, at least some of the photos I haven't shared before. You can follow me on instagram.

Séták Budapesten. Ahh, I love this city.

A barátnőkkel a Velencei tavon (+ egy kis csalás, a bal alsó sarokban egy olasz tengerpartos kép, de csak mert máshová nem illeszkedett :))

Geogre Ezra spontán minikoncertje, ahol elénekelte a Budapestet.
Szintén spontán lemezválogatás a barátosnőkkel.

A sütik nagyon finomak a Blue Bird kávézóban! És csodás a padló is.

Keleti, Budapest Bagel (ha még nem kóstoltátok, AZONNAL pótoljátok az elmaradást. I mean it.), Balaton és Nyíregyháza.

Nyíregyháza és a Sóstó állatkert. Mesés! Ha alkalmatok nyílik rá, érdemes meglátogatni.

Egy napot elsétálgattam Tokajban is az egyik édes barátnőmmel - szintén csodás élmény volt!

A fotókat én készítettem. / All photos taken by me.

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalára is.

Jack Johnson - I Got You

Ezt biztosan sokan láttátok már - de ezen a nyáron őrült mennyiségű Jack Johnsont hallgattam... Vidámító!

1 megjegyzés:

  1. köszi a feltöltést!
    nagyon tetszett!
    tökjó fotókat készítesz! gratula!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...