2012. június 28., csütörtök

Flamingók és holland kerámia.



               A legújabb kedvenc - Roberto Cavalli 2013-as resort kollekciója. Majdnem leestem a székről, amikor megláttam, és később sem igen tudtam uralkodni magamon, amikor próbáltam kiválasztani a legszebb darabokat -  így most rengeteg fotót láthattok, amelyeken a legkisebb részleteket is érdemes tüzetesebben megvizsgálni.
            A kollekcióban hangsúlyos szerepet kaptak a maxiruhák, és a hosszú nadrágkosztümök. A sok zakó mellett egy csipkés, fekete bőrdzseki is került a kínálatba, de a bő, rakott földig érő nadrágok is nagyon tetszenek. A legizgalmasabb azonban a ruhákat borító, eklektikus mintakavalkád. A burjánzó, barokkos motívumok megjelennek apró szegecsekkel kiverve, de a holland kerámia jellegzetes fehér-kék színeiben is. A historizáló elemek mellett bonyolult virágminták és zebracsíkok is feltűnnek a textileken. 
               A kiegészítők felett sem szabad elsiklani, az elöl nyitott bokacsizmák felületén a ruhákat díszítő minták köszönnek vissza, de narancssárga kígyóbőrminta és fehér, virágszirom hatású applikációk is feltűnnek egy-egy darabon. A drágaköves nyakékek a múltat idézik vissza, a flamingó formájú nyakbavalók viszont egzotikumot csempésznek a kollekcióba. Biztos vagyok benne, hogy ezek a madaras kiegészítők ott lesznek a következő év ikonikus, must-have darabjai között.



Roberto Cavalli 2013 resort collection. I love the contrast between the baroque elements and the exotic flamingo shaped necklaces.





Pallers - Come Rain, Come Sunshine





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...